При викладанні предмета "Основи енергоефективності" викладачем Гловюк Л.Г., під час вивчення теми "Проблеми екології" використовуються відеофрагменти:
При викладанні предмета "Спецтехнологія" професії "Електрозварник ручного зварювання", з теми "Технологія зварювальних робіт" викладач Бобровський О.В. використовує друковані матеріали:
Екологічна складова дугового зварювання та напрямок її підвищення
Використання "Методу проектів" викладачем Кшановською А.С.
Проблеми екології з предмета фізична культура
Екологія фізичної культури вивчає взаємини людини з навколишнім
середовищем в умовах м’язових тренувань, в процесі зміни умов середовища
проживання людини. Цей процес включає комплекс морфологічних, фізіологічних
перетворень в організмі, що забезпечує можливість специфічного способу життя в
певних умовах зовнішнього середовища. Багато природних і адаптогенних чинників
мають як позитивний, так і негативний вплив на організм людини. Сьогодні перед
учнівською молоддю постало нелегке завдання – здійснити кардинальні зміни у
своїй свідомості та поведінці, сформулювати і добровільно прийняти обмеження та
заборони, що продиктовані законами розвитку природи. Необхідні також
фундаментальні зміни в системі освіти, її цінностях, способах життя з
урахуванням екологічних, економічних, політичних, соціальних і духовних потреб
сьогодення.
Екологічна освіта сьогодні визнається пріоритетним напрямом виховання
молоді, формування у неї таких моделей поведінки у природному середовищі, які
відтворюють екологічний розвиток. Створення нової парадигми екологічної освіти
потребує відображення і розкриття її змісту, форм та методів у всіх навчальних
дисциплінах.
Рухова діяльність, яка характерна для занять фізичною культурою, сприяє
вдосконаленню організму. В процесі рухової діяльності здійснюється взаємодія
організму з навколишнім середовищем, відбувається пристосування його до
мінливих умов середовища. Тренований до фізичних навантажень організм стає
більш стійким до мінливих умов середовища, а також характеризується
специфічними особливостями функціонування окремих фізіологічних систем як у
спокої, так і під час навантаження.
Рухову активність різної інтенсивності можна розглядати як чинник, що
викликає різні зміни в організмі людини. Рухова активність в сприятливому
екологічному середовищі спонукає до функціонування і розвитку організму,
зокрема його фізичних якостей, а також сприяє покращанню функціонування
серцево-судинної системи. Організація навчально-виховного процесу учнівської
молоді, яка проживає у забрудненому навколишньому середовищі, потребує певної
уваги щодо формування системи екологічного і фізичного виховання. Тому для
підвищення рівня екологічної поінформованості, в навчальних закладах мають бути введені курси,
які спрямовані на ознайомлення і вивчення актуальних проблем охорони природного
навколишнього середовища, екологічного виховання, освіти і культури.
Вивчення цих питань має забезпечити підростаюче покоління системою
знань про позитивний і негативний вплив факторів навколишнього середовища на
стан життєдіяльності людини; надати рекомендації щодо проведення занять
фізичними вправами та спортом в умовах забрудненого навколишнього середовища, в
тому числі різних температурних чинників, забрудненого повітря, води, продуктів
харчування тощо.
Керівник фізичного виховання О.В. Нагребельний
Немає коментарів:
Дописати коментар